2009. augusztus 25., kedd

Gofri

Gofri - nagy kinokkal. Tönkrement a jó kis gofri sütőnk és miután mi nagyon szeretjük, vásároltunk egy komplett kis készüléket, ami gofrit, meleg szendvicset, sőt még grillen hust is süt (sütne, ha maradna) Nem vagyok már kezdő gofri sütő, hiszen az unokáimnak kezdtem először gofrival kedveskedni, annak pedig már több, mint 20 éve. Ez a masina viszont feladta a leckét, igy aztán holnap megy vissza az üzletbe, ahol (már telefonon megbeszéltem: visszafizetik az árát és akár másikat is vehetek) ---- de ETA-t nem !. No mindegy, valahogy azért mégis csak megküszködtünk egymással, hogy a bekevert tésztát ne kelljen a csatornába önteni :)

Gofri a sütőben, Gofri sütő holnap megy vissza az üzletbe :( ETA többé nem teszi be a lábát az ajtónkon. Eta utazzon vissza át a határon :) :)



Gofri egyszerüen
Hozzvalók:
• 30 dkg liszt
• 8 dkg sütőımargarin
• 6 dkg porcukor
• 3 egsz tojás
• 1 csomag vanilia aroma
• fél csomag sütőpor
• 2 dl tej
• 2 dl ásványviz (szénsavas)
• 1 kiskanál citromlé
Elkészités:
Minden hozzávalót egy keverő fazékba tettem és gépi habverővel, -mint egy jó palacsinta tésztát- jól összekevertem.
A gofrisütőt bekapcsoltam és indulhatott a sütés. Igenám, de a szerencsétlen kb 15-20 perc alatt sütött ki 2 db-ot. (Tehát: menetközbben arra jöttem rá, hogy a felső része nem melegit rendesen, ezért kellett a sok idő a sütéshez, s ezért vonul vissza a vásárlás szinhelyére. Majd veszek egy másikat, de akkor már jól megnézem, és semmi flanc, maradok a régi jól bevált egyszerü kis gofri sütőmnél. Az legalább 15 évig birta az iramot.
Végülis nagyon finom lett az ize, de az egyik oldala sütés után némi kivánni valót hagy maga után. (majd ezt nem mutogatjuk, hanem megesszük)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése