2009. szeptember 13., vasárnap

nutella-hulala-krémtorta

A nutellás fagyi hulalával készitése közben jöttem rá arra, hogy ennek a krémnek az állaga olyan, hogy talán még egy tortába is bele lehet tenni.
Kipróbáltam, s ez lett belőle:)
Hozzávalók
Egy barna tortalap kettévágva. hozzávalóit ITT találod meg
Egy 24 cm átmérőjü tortaformában sütöttem ki, amikor kihült két lapra vágtam.
A totaformába visszaraktam az egyik szelet barna tésztát, körberaktam ketté vágott babapiskótával és jöttek rá sorban a töltelékek.
Fehér töltelék
2,5 dl hulala keményre felverve
10 dkg porcukor
1 dl 20 %-os tejföl
1 vanilia aroma
Először a hulalát vertem föl, utána hozzáadtam a porcukrot, tejfölt és az aromát. 
Rákentem az első tortalapra, s befedtem a következő barna lappal.
Nutellás krém
2,5 dl hulala keményre felverve
10 dkg porcukor
1 dl 20 %-os tejföl
10 dkg (3 evőkanál) nutella
Az előbbiekben a fehér krémnél már leirtak alapján kevertem össze és rákentem a második barna lapra.
3 órára höütőszekrénybe tettem, hogy jól összeérjenek.
Amikor kivettem a hütőből: olvasztott csokoládét vastagabban öntöttem rá és egy diszitő eszközzel (ha nincs, akkor egy villa is megteszi) kicsit összeborzoltam a tetejét és 10 percre visszatettem a höütőbe.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése