2009. szeptember 5., szombat

Tejszinhabos almás csokisan

Már elég régen készülök megsütni ezt a nagyon finomnak látszó almás sütit, amelyet M.Margit oldalán
receptjét figyelembevéve  sikerült egy kis változtatással nagyon finomra elkésziteni.
A tészta és az almapuding töltelék az neene receptje szerint történt
A változtatás annyi, hogy én a tetejére nem ugyanazt a tésztát, hanem tejszinhabot és olvasztott csokit tettem.
Hozzávalók a tésztához
20 dkg liszt,
3 dkg vaj,
5 dkg porcukor,
2 ev. kanál olvasztott  méz,
1 egész tojás,
kicsi szalakáli tejben feloldva.
Összeállítom, hütőszekrényben  kicsit pihen, majd 2 gáztepsinyi lappá nyújtom, rövid idő alatt  (nekem 6 perc volt) megsütöm.
Almapuding hozzávalói
1kg almát megtisztítani, mintha kompót készülne, majd falatnyi darabokra vágni, és
7dl vízben+ 30dkg cukor-ban megrottyantani ( pont, mintha kompótot főznék).
4 zacskó vaníliás pudingport feloldok 4 dl vízben.
Forrón belekeverni a kompót-szerűségbe a feloldott pudingot, majd kicsit megvárva, míg langyosodik rákenni az egyik tésztalapra
Én a tetejére nem tésztát, hanem hulala-ból készitett tejszinhabot, majd annak a tetejére olvasztott étcsokit csurgattam.


A családom és én köszönjük neene az isteni finom és nagyon hamar elkészithető süteményt.
(dupla adagból készitettem, két óriási gáztepsi - és repetát kért a család)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése