2009. október 3., szombat

Gyümölcs leves - kókusztejjel


A levesben lévő és látszó gyümölcs: meggy, de azért az alma is szerepet kapott az elkészítésben, de egy kis csel kellett ahhoz, hogy legkisebb unokám ne tudja meg, hogy alma is került a meggy-levesbe:)
Hozzávalók:
3 üveg magozott meggybefőtt
4 db alma (jó nagy méretü)
1 zöld citrom
6 szem szegfüszeg
1 kk őrölt fahéj
csipet só
30 szem édesítőszer
1 csomag vaniliapuding
1 doboz kókusztej
Elkészítése:
A meggyeket, a felkarikázott citrommal és a szegfüszeggel egy lábasba tettem és annyi viet öntöttem rá, hogy kb 5 cm-el ellepje a gyümölcsöt.
(most a fahéjat kihagytam)
Az almákat megmostam, magházukat és a héját eltávolitottam. Egy rottyanásnyi ideig felfőztem és hozzáadtam az édesítőszert. Botmixerrel pépesítettem.
A vaniliapudingot 1 dl vizzel elkevertem,  egy doboz kókusztejet hozzáadtam és simára kevertem, s a pépesített almához adtam.  Lassan belecsurgattam a lábasba, s
ezzel sűrítettem be a gyümölcslevest. (Igy volt is alma, és nem is volt alma a gyümölcs levesbe)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése