2009. november 3., kedd

Ronda, de nagyon finom :-)


Ez a nap nem a sütés napja volt.
Mintha soha az életben nem sütöttem volna, ez úgy nézett ki, de az íze fantasztikus és ismétlésre késztet, de csak akkor ha valóban a minirecept szerint készítem el és nem mindjárt a háromszorosával próbálkozom.
A hozzávalókat úgy írom le, ahogyan végülis én csináltam. Először azt hittem milyen sok lesz, s az utolsó darabokat már feleztük :-)
3 x 64 db egyszerü -négyszögleges- háztartási keksz
3 nagy pohár tejföl
15 kanál kristálycukor (minden tejfölhöz 5 kanál)
6 db vaniliás cukor (minden tejfölhöz 2 csomag)
3 evőkanál kakaópor.
Elkészitése:

Egy ilyen nagy tepsit kibéleltem sütőpapirral és az aljára elkezdtem lerakni a háztartási kekszeket 8x8, összesen 64 db-ot
1 pohár tejfölt kikevertem 5 kanál cukorral és 2 tasak vaniliás cukorral.
Az egészet felvittem a kekszekre, s ujra elkezdtem a tejfölös krém tetejére rakni az ujabb keksz-sorokat, azaz újabb 8x8, azaz 64 db-ot
Ujabb pohár tejföl 5 kanál kristálycukorral, 2 tasak vaniliás cukorral, 3 kanál kakaóval.
Ezt rákentem a második sor kekszre.
A kakaóstejföl tetejét újra beboritottam a 64 db háztartási keksz-el és
1 pohár tejföl, 5 kianál kristálycukor, 2 kanál vaniliáscukor keverékével ujra beboritottam a kekszeket.
A tepsit kiraktam hülni és kb 2 óra múlva felolvasztott csokoládéval szerettem volna beboritani, de itt jött a baki és a tapasztalatlanságom :-)
Túlságosan sikerült lehüteni a kekszrakományokat és a ráboritott meleg csokiöntet az egyik oldalára gyorsan rádermedt.
Igy lett ez a nagyon fincsi sütés nélküli édesség egy nagyon ronda, de nagyon finom desszert.
Minimum 24 óráig hütőbe, vagy elég hideg helyre kell tenni, hogy amig a tejfölös tölteléket beszívja, addig a kekszek megpuhulnak, duplájára nőnek és garantáltan a felszeleteléstől számitott fél órán belül hült helye marad :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése