2009. november 3., kedd

Túrós tészta tepertővel

A mai próbálgatós nap elvitte a szabadidőmet is, igy csak egy kis "egyszerü" túróstészta tepertőlvel került az asztalra.
(No azért egy tányérka előételt is becsempésztem: egy kis maradék tárkonyos ragu levest)
A turóstésztához
15 dkg száraztésztát sós, kicsi olajos vizben kifőztem.
a túrót áttörtem. A tésztára tettem a tórót, egy jó nagy evőkanál 20 %-os tejfölt, s a mikróban egy jénaiban kisütött aprócska kis husos szalonnákat, amiből a fincsi tepertők készültek.
(csak halkan jegyzem meg, hogy a férjem tepertő helyett porcukorral édesitette a turóstésztát) - hááááát Ő igy szereti.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon guszta,osszefutott a nyal a szamban...mondjuk juhturoval tudnam elkepzelni,dehat en szekely vagyok:)))

    VálaszTörlés
  2. Edó, szoktam ugy is csinálni, mert nagyon szeretjük. Én meg nagy Székely párti vagyok. Épp most olvasgatok egy szakácskönyvet, csupa-csupa székely régiségekkel. Nekem is csurdogál a nyálacskám.

    VálaszTörlés