2010. január 8., péntek

Tejszines csirke-becsinált leves

Csirke mellet főztem be tegnap ugyanúgy, mintha egy igazi húsleves készülne. Tegnap a főtt csirkemellek felét (és a huslé felét is) ebédre elfogyasztottuk.
A megmaradt huslé második részébe visszaraktam a felkarikázott sárgarépát, beletettem 1 db babaérlevelet és kettő db közepes krumplit apró kockára vágra. Amig a krumpli megpuhult, addig a leves felvette a babérlevél ízét is, s a tejszines habarás is elkészült.
1 evőkanál lisztet 2 dl főzőtejszinnel kikevertem, és a lábast félrehuzva belecsurgattam a tejszines habarást, majd vissza raktam, hogy felforrjon. Pár párc alatt ez is kész volt.
Kivettem a levesből a babérlevelet (nehogy valakinek a torkán akadjon) :-) és egy fél citrom levével tovább ízesítettem, s tálaltam.
Isteni finomra sikerült. Nagyon-nagyon szeretjük a becsinált leveseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése