2010. április 18., vasárnap

Fasírozott zöldségkörettel

Ez aztán az igazi egyszerü (egyszerü, gyors, rövid idő alatt elkészül, s ráadásul még egészséges is) ebéd, s miután még mindíg tartom a diétám, ma ezt ettük ebédre. Az én tányéromra is rákerült azért egy fagyi-gombócnyi rizs, rá a fele ott is maradt :)
Fasírozott hozzávalói és elkészítése:
30 dkg darált hús (csirke mellből)
2 gerezd zúzott fokhagyma,
1 mk só,
1 egész tojás,
fehérbors,
1 mk köménymag,
1 szelet (olasz zöldfüszeres, sokmagvas kenyerem még lapúlt a fagyasztóban, s most nagyon jókor jött) kenyeret morzsoltam bele.
Az egészet összegyúrtam és nagyon kevés olajon -mindkét oldalán- megsütöttem.
Köretnek párolt zöltséget (s egy fagyigombócnyi) rizst tálaltam.
A köret: zöldborsó, zöldbab, karfiol, sárgarépa. Ezeket egy megelelő edényben, mikróbam 8 perc alatt elkészítettem, s már tálalhattam is.
A kétgombócos rizses tányért nem én fogyasztottam :)

3 megjegyzés: