2010. április 7., szerda

Született tehetség?


Bianka volt olyan kedves és kinézte belőlem, hogy én már eleve egy született tehetség vagyok. Na jó, tudtam én ezt már magamról vagy 60 éve, dehát azért mégis !! - én mondjam el? Arra vártam, hogy valaki még rajtam kivül elhiggye ezt nekem. :) :) No jó, jó, azért megmondom őszintén, hogy az előbb kicsit nagyképü voltam, de hát 60 év után már csak lehet ennyi merszem, mög önbizalmam, hogy még el is higgyem, amit úgyis tudok :):)


Nem is hiszitek, hogy mennyire meglepődtem. Azért jól esett, de tényleg, hogy Bianka még ezt is feltételezi rólam.


No de most jön ám az igazi neheze, mert hogy ez nem csak azért egy olyan díj, amit csak úgy adnak, ezért meg is kell dolgozni. Mégpedig oly formában, hogy néhány (néha-néha intimnek tünő) kérdésre őszintén illenék is válaszolni.

Lássuk akkor a kérdéseket, s a meglehetősen igaz válaszokat:


Becenév
Viki (általában mindenkinek) de van akinek a Jules becenevet is eltüröm :)) (nem sok van ilyen)

Lakhely
Magyarország, Békés megye, Szarvas város

Magasság
Na neeeeee !!! nem gondoltam, hogy ez oly fontos is lehet. Voltam 160-is :))

Névnap
december 23

Foglalkozás
Már régen a nyugdijintézet foglalkoztat

Testvérek
Sokról tudok, keveset ismerek

Anyanyelv
magyar

Beszélt más nyelv
Kicsit tótul, szlovákul, de azért angolul sem lehetne csak úgy eladni

Gyüjtemény
Semmit sem gyüjtök (nincsenek ilyen ingerenciáim) kivéve a boldogságot, a szeretetet, s a jóembereket

Cipőméret
36 volt, de megnőtt egy méretet

Iskola
20 évig jártam iskolába (azért egyszer sem buktam ám meg)

Kedvenc tantárgyak
Minden, ami a pénzügyhöz vezetett

Hobby
A családom, a kiskutyám, a kertem és a konyhám

Zsebpénz
No erről is a Nyugdijintézet gondoskodik már nagyon régen. Amit küld az mind a zsebembe landol :)

Kívánság
Nekem ilyen már nincs. Mindenem (mindenünk) megvan, ami a boldogsághoz kell

Álom
Egészségem (egészségünk) legyen, azon kivül semmi sem elérhetetlen

Szerencseszám
7 (milyen érdekes, hogy a Biankáé is ez) de ezen túl még a 13.

Szeretne találkozni
Már senkivel, illetve, ha a nagyszüleimet újra láthatnám, (ami már lehetetlen) akkor máris rohannék hozzájuk

Házi állatok
Volt két gyönyörü cicusunk, nagyon kedveltük őket. Szegények már az örök vadászmezőkön pihennek, gondolom úgy, mint amikor még éltek és a kiskapu oszlopaira ültek föl minden este 6-kor és mint a Lánchíd Oroszlánjai vigyázták a bejáratot.
Most a legnagyobb kedvencem (kedvencünk) Robika kiskutyám, aki már szinte nem is kuttttyy. Őt 3 évvel ezelőtt egy Kutyamentő alapítványtól fogadtuk örökbe. S ő még a konyhában is velem van.

S akkor továbbadnám a játékot, na persze, ha van kedvetek és időtök hozzá:

Moha, Mary, na és persze az EmMargit oldalán lévő sok-sok kedves ismerősnek, akiknek ugyan blogjuk nincs, de valóban született tehetségek. Mint pl: Yldyco, Paariza, Nelly, de nem is sorolom tovább, mert sok-sok született tehetséggel találkozom ezen az oldalon nap, mint nap.

S nem utolsó sorban, de Iván-nak is adnám e díjat, mert ha valaki, akkor Ő aztán igazán megérdemli. Sürün bekukkantok hozzá és imádom olvasmányait, az élet mindennapos dolgairól, az igazságról. Na ! ezt megirni!!! ahhoz született tehetségnek kell lenni.

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm Viki,hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  2. Mary! Te igazán megérdemled. Aki ennyit tesz a családjáért mint Te, az már eleve született tehetség, vagy legalábbis annak kell hogy képezze magát. Én tudom, hogy az vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Andi! tényleg az és nagyon kis okos is. Imádjuk.

    VálaszTörlés
  4. Hát ez a kutyi, nagyon édes és milyen szép fehér

    VálaszTörlés
  5. Kedves Viki.
    Ne haragudj, hogy csak most tudok jelentkezni, de itt a dzsungelben a "mobil internet" úgylátszik még az indiánok szintjén van (annál lejjebb már csak én vagyok.)Azt hiszem jó lesz megtanulni a füst jeleket.
    Viki.
    Nem vagyok egy zavarba jövő típus, de te ugyancsak "padlóra" tudsz tenni,amikor megjutalmazol.
    Nagyon szépen köszönöm a díjat(közben a Valitól is kaptam)és a dicséretet.Tény, hogy ebben a "mai" világban jól esik.

    VálaszTörlés
  6. Bianka! Ha most látnád? ma fürdött, tiszta édi :) Imádooooom....

    Iván! Ne csináld már velem. Nehogy valami tödőbajt is összeszedj, jó lesz a fehérzászló is, csak lobogtasd rendesen :)
    Hát ez meg nekem nagy dolog, ha "padlóra" tudok küldeni egy pasit :-) Te írtad! - én pedig úgy éreztem, hogy ez jár Neked. Én tényleg ha beszabadulok Hozzád, nem tudom otthagyni a soraid. A végére már írni is elfelejtek, de tuti, hogy mindíg jókat rötyögök, vagy elgondolkodom.

    VálaszTörlés
  7. Viki nagyon köszönöm,hogy rám is gondoltál! Viszont én nem szeretném ezt kitenni,mert eddig sem árultam el sok dolgot magamról, ezután sem szeretnék. Ebben nagyon sok olyan kérdés van,amihez nem érzem,hogy köze lenne másoknak,hülyeségeket válaszolni meg nem akarok. Beszéljenek rólam továbbra is a feltett receptek.Remélem nem haragszol meg ezért!

    VálaszTörlés
  8. Moha! köszönöm, hogy jelentkeztél, s ez természetes. Tiszteletben tartom amit írtál. S valóban, Rólad sokat elmondanak a munkáid. Mégegyszer köszönöm.

    VálaszTörlés