2010. május 27., csütörtök

Epres akármi :-)

Eddig még nem vallottam be, de sajnos most színt kell vallanom. Sajnos nem vagyunk jó barátságban én és az eper, bár nagyon- de nagyon szeretném, falnám kiló számra, de ha egyszer nem lehet, akkor nem lehet. Azért néha a családomat meglepem egy kis inyencséggel, de ilyenkor én a háttérben kuksizok, mikor fog már elfogyni :-) Ne egyék már olyan jóízüen :-) Na persze ez csak vicc, mert szívesen elkészítem, csak egy kicsit sajnálom magam :-) :-)
Ezt az EPRES POHÁRKRÉM-et NEA blogján találtam, s úgy ahogy volt, a recepten semmit sem változtattam, elkészítettem, s igyekeztem úgy tálalni, hogy minél előbb el is fogyjon. Sikerült :-) :-) Titokban egy jó nagy kanálnyit befaltam, hát remélem, hogy ebből még nem lesz nagy vakaródzás :-) :-)
Mindenkinek nagyon ajánlom elkészíteni. Nem egy nagy ördöngősség, de amint -nálunk- a tények bizonyították nagyon finom is volt, ugyanis egy morzsa sincs belőle :-) pedig 70 dkg eperből és a hozzávaló tejszínből, -saját készítésü- sajtkrémből 6 óriási pohárral készült. A képen a két legkisebb pohár látszik :-)


14 megjegyzés:

  1. Allergiás vagy rá?? :(
    nagyon finom lehetett,én szeretem,és bírom is,szerencsére :)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom. Kár, hogy nem maradt belőle, most kuncsorognék érte ^_^

    VálaszTörlés
  3. Mit adsz egy ksi bagettért?:)) Én imádom az epret,úgy hogy legközelebb léccike kérek!:))

    VálaszTörlés
  4. Andi! Sajna igen, de néha nem birom ki :))

    Araniel! legközelebb gondolok Rád is, vagy Neked adom a részem :))

    Brigitta! Az egész epermicsodámat odaadnám egy bagettért! Na? áll az alku? :))

    VálaszTörlés
  5. Hát igazán nagy önuralmad van, nem semmi...pillanatok alatt fel tudnék falni egy ekkora pohárral...

    VálaszTörlés
  6. Én is kérek adok érte fagyit!:)

    VálaszTörlés
  7. HŰŰŰ ez valami csodálatos, én is kérhetek szépen

    VálaszTörlés
  8. A te porciódat átveszem ,kérem tisztelettel!
    Nagyon de nagyon szeretem az epret!

    VálaszTörlés
  9. Hali! Nagyon finom lett az epres,olyan kell még íze volt! Repetát kérünk! Puszi neked Viki. (ja a muffin is nagyon fincsi volt!)
    Kriszta

    VálaszTörlés
  10. Mónik! Sajnos már csak legközelebb :):)

    Kata! Mit gondolsz én mit gondoltam, amíg nyeltem óriásiakat :-))

    Mary! Indulhatunk, hozd a fagyit. Félúton találkozunk :))

    Kriszta! Örülök neki, s most akkor reggel indúljak a piacra ? :))
    Kedves egészségetekre, reméljük még lesz repeta :))

    VálaszTörlés
  11. Juci! mondanám, hogy gyere szívesen átadom a részem, de mire ideérsz, nagyon túlérik az eper. Azért gondolatban az egyik pohár a Tiéd :))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon guszta lett a poharasod, én most is megenném, de nálunk is utolsó falatig elfogyott.

    VálaszTörlés
  13. Nea! Hála Neked, Köszönöm. Látod az én gyerekeim is visszajátszást kérnek :):) Nem is csodálom, csak ki ne fussunk a szezonból :):)

    VálaszTörlés