2010. november 30., kedd

Zöldséges rakottas

Hozzávalók:

Karfiol, brokkoli, sárgarépa, fehérrépa, kelbimbó

A karfiolt és a brokkolit rózsáira szedtem, a répákat karikára vágtam. Forrásban lévő sós vízben előfőztem. Kb 5-7 perc. Jó ha olyan kis roppanósak maradnak a zöldségek. Leszürtem a zöldségeket és egy jénai tálba szépen leraktam.


Egy nagy pohár tejfölbe (4,5 dl) belekevertem 2 db egész tojást, pici sót, és egy mokkáskanál citromborsot. Rálocsoltam a zöldségek tetejére és forró sütőben kb 20 perc alatt szép pirosra sütöttem.

Bármilyen zöldséggel el tudom képzelni. Nagyon-nagyon fincsi volt.

Jó kis könnyü, laktató, de egészséges kis főétel kerekedett belőle :-) Húsmentes napokra ajánlom. Azóta már másodszor is elkészítettem, s a tetejére parányi füstölt sajtot reszeltem. No így is nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése