2011. március 5., szombat

Egy kis "light" bejegyzés


Kénytelen vagyok már hozni egy kis "light" - os finomságot, mert a végén az "egészségügyi szervezetek egyike"  feljelent, hogy állandóan búzdítom itt az embertömeget a jó kis zsíros, tömény, (részükről) nem éppen egészségesnek mondható, de (részemről) több erőt adó ételekkel :)

De mielőtt még falhoz állnék, gyorsan felsorolom, hogy az a sok  sokmagvas, grahamlisztes, barnacukros, cukormentes, zsírtnemhasználó meg olajat is ritkán, meg úgy egyáltalán az egészséges táplálkozásra törekvő, s azokat jóétvággyal elfogyasztható ételek kerülnek nagy részben az asztalunkra. Csak halkan súgom meg, hogy ma kacsacomb lesz ebédre :) :)  - ne mondjátok el senkinek :) :) mert bünti lesz :)))

Na de nem is ezért jöttem, de  ettől függetlenül csipegessetek az eperből, mert én már elmondhatom, hogy ennek a gyümölcsnek volt eper íze. Nem is akartam elhinni, meg semmiféle egyéb más adalékkal összekutyulni, csak úgy magában megkóstolni, hogy valóban igaz-éééééé, hogy ennek eper íze van ? ! Az volt !!!!

Szóval és tettel: azért jöttem, hogy megsúgjam játszani szerető blogtársaimnak, hogy a hétvégén felkerül a J Á T Á K -on nyerhető ajándék.
Kéretik figyelni és tovább izgulni.

8 megjegyzés:

  1. Tegnap én is láttam epret, aztán visszatettem, hogy biztos nem jó még.
    De ezek szerint rosszul tettem.:-(
    Kíváncsian várom, hogy mi lesz a nyeremény!

    VálaszTörlés
  2. nyeremény-nyeremény....
    én a megfejtésre vagyok kiváncsi-fáncsi.

    vagy legalább arra mikor kapunk az ígért segítségből egy keveset?

    VálaszTörlés
  3. Húúúú, Viki én nagyon figyelek, mert kifúrja az oldalamat a kíváncsiság!!! Igaz engem is jobban izgat, mit is láthatunk a képen.:)))

    Én is láttam a zöldségesnél ilyen csodás epret, és ő is azt mondta, hogy nagyon finom íze van.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta az eper, és öröm hallani, hogy finom!:-)
    Én a minap görögdinnyét vettem (kislányom imádja) és semmi reményt nem fűztem hozzá... aztán nem akartam elhinni, hogy mennyire finom, ropogós édes volt!
    Azóta folyamatosan veszem neki.
    Lehet, hogy az epret is bevállalom most, hogy írod, milyen jó...

    VálaszTörlés
  5. Nelli ! Először én is csak szemezgtettem vele, mert nagyon szépnek látszott, aztán beszélgettünk az egik eladóval, s Ő mondta, hogy előző napvitt haza, és hihetetlen milyen eper íze volt.
    S valóban igazat mondott.

    Hogy miket tudnak ezek a spanyolok ? :)))

    VálaszTörlés
  6. 4Gyerek - segítség márnem nagyon kell, de azért meglesz. Ugyanis már tökéletesen megszületett a válasz :)))

    Kis türelem, megfejtést terem :))) Ígérem, hogy vasárnap estig megkapjátok :)))

    VálaszTörlés
  7. Gizi ! El is hizem. Én majdnem minden nap megnézem itt a gépemen, mert egyszerűen nem hiszem el, hogy ezt így, ilyen körülmények köpzött le lehetett fotózni :)

    VálaszTörlés
  8. Latsia ! Én sem akartam hinni, csak amikor már ettük. Tényleg eper íze volt.

    Kicsit irígykedem, mert görögdinnye zabáló vagyok :)))

    VálaszTörlés