2011. július 5., kedd

Mézes-mustáros pangasius párolt zöldségekkel

1 nagy kanál mustár, 1 nagy kanál méz keverékével a két nagy pangasius halfilét bekentem, amit előtte parányit megsóztam mindkét oldalon. Sütőpapirral bélelt tepsire tettem és sütőben 180 fokon 7 perc alatt elkészítettem.

Köretnek egy jó nagy marék mexikói zöldségkevréket megpároltam, utólag ízesítettem parányi sóval és kevés ráreszelt szerecsendióval.

Ez az étel a 20 perces elkészités ketegóriájába és a fogyókurázók étrendjébe tartozik :) :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Nem fogyózom, így nyugodtam megehetném ha itt lenne, de sajnos messze van.Milyen finom illata lehetett mikor sült?

    VálaszTörlés
  2. Szia, ez nagyon jól néz ki és mivel fogyózom szerintem nemsokára ki is próbálom. Köszi a receptet.:)

    VálaszTörlés
  3. Akkor nekem is jöhetne, nekem se árt a fogyókúra, és a halat nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik! Nálunk a halat csak én szeretem.

    VálaszTörlés
  5. Húúúú,Viki!Ez nagyon finom lehet!!!Azt hiszem holnap meg is bizonyosodok róla!!Nagyon szeretem a halat,teljesen mindegy hogy van elkészítve!

    VálaszTörlés
  6. Viki!
    Ma ezt készítettem magamnak ebédre.Meg kell mondjam,nem csalódtam!Nagyon finom!!Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  7. Látom, te is sűrűn készítesz mostanában zöldséges köreteket! Nagyon jó lehet hallal is, mi ritkán eszünk halat, de most ezt a darabot elnézve szerintem sürgősen orvosolnom kell ezt a problémát. :))

    VálaszTörlés
  8. Vikikém szuper recept!! Imádom a pangasiust és ezzel a páccal isteni lehetett. Holnap megyek vásárolni, veszek is halat és gyorsan megcsinálom.:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon finom, imádom a halat

    VálaszTörlés