2012. január 7., szombat

Blog ajánló és Játék Makacskánál

Makacska, akit én nagyon-nagyon tisztelek, szeretem a blogját, érdekes receptgyűjteményem van már tőle, mert néha-néha csak olvasgatni járok el hozzá, mint most is.  Majd egyszer, ha már minden rendben lesz megvalósításra is kerülnek azok a jó kis székelyföldi   receptek.
Ma ahogy bekukkantottam MAKACSKA -hoz láttam és olvastam, hogy január 6-án ünnepelte Ő és a blog az első éves születésnapját.

Az induló első készítménye a fenti muffin-csoda, amelyet most a születésnapra is elkészített.
Ha játszani szeretnétek, látogassatok el Makacskához, mert nagyon érdekes játékot indított a blogszületésnap tiszteletére.

3 megjegyzés:

  1. Drága Viki, köszönöm a szép szavakat, remélem hamarosan rendbe jönnek a dolgaid, és többet láthatunk a blogon. Szívesen látlak játszani is, ha van rá időd:)

    VálaszTörlés
  2. Drága Viki! Biztos én bénázom, de még egyszer ideírom! Minden rendben! Nagy ölelést küldök! Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Na ez illik hozzám, a fele meg lemaradt....hogy rendben lesz, bármi betegség-búbánat gyötör elmúlik és akkor megint írsz a blogra, megint sütsz hetente legalább két csodakenyeret-kiflit-zsemlét! Puszi megint!

    VálaszTörlés