2012. június 20., szerda

Könnyű meggyes Verus Játékára

Verus konyhája nem is olyan régen Játékot hírdetett, szezonális gyümölcsökből készült édességek, desszertek, finomságok kategóriájában.

Engem is meghívott. Nem nagyon sütök mostanában süteményeket, kerülöm a cukrot és az édességeket. Még a családdal is megbeszéltük, hogy nincs sütögetés. Most azonban kivételt tettem, de nem csak Verus kedvéért, hanem mert találtam egy olyan receptet, amely annyira egyszerű és annyira olcsó, hogy ezt minden -kisebb pénztárcáju- konyha megengedheti magának.
Hozzávalók:
30 dkg sima liszt
30 dkg cukor
2 db tojás
2 kis pohár tejföl
csipet só
1 sütőpor
40 dkg magozott meggy
A meggy kivételével az összes hozzávalót összekeverjük és egy sütőfóliával bélelt tepsibe öntjük. Rárakjuk a kimagozott meggyet és előmelegített sütőben 170 fokon 20 perc alatt el is készül. Tetejét porcukorral meghintjük, felszeleteljük és tálaljuk.

11 megjegyzés:

  1. A meggyest nagyon szeretjük, jó recept!

    VálaszTörlés
  2. Nálad legalább tudok kommentárt hagyni :)

    VálaszTörlés
  3. Vicuska én meg Hozzád be sem tudok jutni, de ezt már egy párszor leírtam. Nem is tudom, hol lehetne utána járni, hogy ez a blogspot-os átszervezés vajon meddig tart ?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Viki!

    Nagyon nagyon köszönöm, hogy a kedvemért sütit sütöttél, igazán megtiszteltél vele :-) Szeretem ezeket a könnyen elkészíthető kevert tésztájú süteményeket, én is gyakran készítek ilyet, főleg ebben a nagy melegben.
    További szép napot kívánok!
    Üdv. Verus

    VálaszTörlés
  5. Szia Verus ! Ez tényleg egy csekélység, de a férjem igazán nagyra becsülte, mert már hónapok óta nem sütöttem semmit. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Vikikém!
    Már olyan régen jártam Nálad,mármint kommentárként,mert azért mindig benézek:),nagyon fincsit sütöttél,hasonlót készíttettem én is a hétvégén,csak én egy pici olajat is tettem bele.
    Puszika.

    VálaszTörlés
  7. Szia Dittus ! Örülök Neked. Én meg egy olajos tálban kevertem ki :) Tényleg jó kis könnyű recept. Apa dícséri is :))

    VálaszTörlés
  8. Ezt is szeressem, de nagyon ám. Itt a mindenevő éhenkórászoló a viharos sarokból.

    VálaszTörlés
  9. HajniZoli! Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  10. Csavi (Farkas András) - egyszer majd sütök Neked egy óriási tepsivel :))

    VálaszTörlés