2012. október 2., kedd

Posztköltözés 1. - elveszett blog


Egy kellemes joghurtos-erdei gyömölcsös finomságot hoztam, márcsak azért is, mert a három évvel ezelőtt megnyitott blogom csak úgy szőrén-szálán eltünt. Valahogy kárpótolnom kell -elsősorban magam- mert egyelőre nem tartom valószínűnek, hogy vissza tudom szerezni mindazt, ami csak úgy elveszett. Sajnálom a sok-sok barátságot, ami az évek alatt kialakult, s nem beszélve arról, hogy nekem még csak szakácskönyvem sincs. Ami receptjeim vannak, voltak, azok mind a blogon szerepeltek. Na de fel a fejjel, majd lesz ez még így sem.
Az, hogy hogyan jött vissza mégis valamennyi el nem veszett dolog? egyetlen szerencsém volt, hogy az utolsó bejegyzés után lementettem a blogot. Sajnos ugyanazzal a névvel regisztrálni már nem lehetett, de legalább a receptjeim megmaradtak.
Az olvasóim, követőim közül ha estleg valaki visszatér, azt nagyon megköszönöm, de nekem már ez is óriási dolog, hogy vissza tudtam tölteni a tartalmat.
Sok szeretettel várok mindenkit, ha esetleg erre jár és megtisztel azzal, hogy újra követőm lesz.

2 megjegyzés:

  1. Akkor hagyod a másik blogod is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Évikém ! Most már egy kicsit óvatos vagyok, s egyelőre marad az is, mit lehessen tudni ?
      Ez is kegyetlen nagy munka volt visszaszerezni.
      Puszillak.

      Törlés