2012. október 2., kedd

posztköltözés 2. - BLOGMENTÉS



A blog mentése a következő. Én ilyen egyszerűen szoktam menteni, de ma addig bogarásztam a netem, amig meg nem találtam azt a helyet, ahonnan én annó olvastam róla, bár nekem az kissé bonyolult volt :) Az internetes elérést az én mentési módszerem ELŐTT belinkelem.
Az én módszerem:
Tervezés
Beállítások
Blog exportálása
Felugrik egy ablak, s ott kitöltöd a kért adatokat, majd ráklikkelsz a BLOG FELTÖLTÉSE (narancssárga) ikonra.
Kapsz egy xml.fájlt, ezt én általában az asztalomra szoktam kirakni, majd egy mappába helyezem el.
Blog visszaállításnál ugyanez a sorrend,
Tervezés
Beállítások
Blog importálása.
A blog importálásánál mindíg a legfrissebb dátumú mentés az aktuális, erre figyelj oda.
Én ilyen egyszerűen mentem le a blogomat, s milyen szerencse.
FONTOS !!!!
Az új rendszerre történő átállás után a blog mentése a következő

A blog tartalmának mentése (vagyis a posztok):

Beállítások - Egyéb

Legfelül: Blogkezelő eszközök: Export, import, törlés

A sablon mentése: Sablon - Biztonsági mentés/Visszaállítás gomb
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése