2016. november 7., hétfő

Egyszerű almás


Ez a világ legegyszerűbb, s állítom legfinomabb almás süteménye. Délelőtt fél 11-kor hozzá fogtam és a gulyás levesünk mellé már fogyasztottuk is.  Lehet kevesebb mennyiségből is elkészíteni, de nem érdemes. 



S akkor lássuk, miből és hogyan készül.

 Hozzávalók 

75 dkg liszt (fele rétes, fele rizs liszt)


35 dkg porcukor (nálam 20 dkg eritrit)

7,5  dl  tej 

3 nagyobb tojás 

1 csomag sütőpor 

3 csomag vaníliás cukor 

4 db közepes alma meghámozva

2 mokkáskanál fahéj (nálam mézes süteményfűszer)

Csipet só


Az almákat meghámoztam, lereszeltem, félre tettem.
Egy sütő méretű tepsit kibéleltem (én fekete LIDL-s fóliával)
Összekevertem a lisztet a sütőport, a porcukrot, a mézes tészta fűszert, a vaníliás cukrot, a sót. A tojást a tejjel elkevertem, majd az almákat kicsavartam és mindhárom összetevőt egy tálban összekevertem.
A tepsibe öntöttem, elegyengettem, kicsit megütögettem a tepsi alját, hogy elrendeződjön a cuccos.
200 fokra felmelegített sütőben 40 percig sütöttem. Amikor kivettem a sütőből és hűlt egy kicsit, akkor tetejét porcukorral hintettem.
4-5 nap mulva is finom puha. Férjem ezt fogyasztja a mindennapi kávéjához.
Eszméletlen finom. J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése